Specifická skupina zákazníků si žádá specifickou formu komunikace a pečlivý výběr média, kterým sdělíte Váš odkaz. Naše znalost komunikačních nástrojů Vám v tom pomůže a v době moderních komunikačních nástrojů se orientace v internetovém prostředí a zvládání sociálních sítí a komunitních portálů vskutku vyplácí.
On-line svět zasahuje do téměř 83% nákupních rozhodnutí. Pokud hledáte poslední trend nebo recenzi na nový produkt na trhu, často Vás vyhledávání dovede na některý z blogů nebo online magazínů. Uživatel se stal tím, kdo udává trend v tom, co je dobré a co ne, co si pořídit a čeho se raději vyvarovat. Tak vznikla interaktivní komunikace, kde obsah vytvářejí jak autoři příspěvků, tak jejich audience a tato směs ovlivňuje dál svoje okolí. Individuální přístup proto získává na důležitosti a my to respektujeme.
Připravíme ale i pravidelnou komunikaci pomocí newsletterů, letáků apod. Sdílení zkušeností zákazníků, rady odborníků a využití interaktivních komunikačních kanálů, to vše dokáže pomoct. V neposlední řadě se dostanete k podpoře jakou je Word Of Mouth, tedy zabezpečení toho, aby se o Vás skutečně mluvilo.